ANUNT – Autoritatea Contractanta intentioneaza sa achizitioneze Servicii de paza, protectie si Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma, pentru obiectivele de interes ale Serviciului de Ambulanta Juretean Iasi, compus din: a) Servicii de paza si protectie pentru SAJ IASI sediul central – 2 posturi, Substatia Tg. Frumos – 1 post si Substatia Pascani – 1 post; b) Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma 24/24 ore prin dispeceratul prestatorului, pentru obiectivele SAJ IASI (Substatiile Pascani – 1 obiectiv; Tg. Frumos -1 obiectiv; Harlau – 1obiectiv si Podul Iloaie – 1 obiectiv); in conformitate cu cerintele/necesitatile autoritatii contractante pentru posturile, obiectivele si misiunea agentilor, conform specificatiilor precizate prin Documentatia de atribuire nr. 10561/23.11.2021, publicata pe site-ul institutiei www.ambulantaiasi.ro – Achizitii publice – Anunturi/Diverse.
Normele Interne Proprii privind metodologia de desfasurare – Achizitiei Servicii Cuprinse in Anexa 2 sunt publicata pe site-ul institutiei www.ambulantaiasi.ro – Achizitii publice – Anunturi/Diverse.
Cod CPV: 79713000-5 Servicii de paza; CPV: 79711000-1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă
Valoarea estimata fara TVA: 720.960lei – 961.280lei (12luni + maxim 4luni act aditional)
Conditii contract: Cf. D.A. postata pe www.ambulantaiasi.ro – Achizitii publice – Anunturi/Diverse;
Conditii participare: Respectarea tuturor cerintelor impuse prin Caietul de Sarcini si Fisa de Date; Formulare; si Cf. Documentatiei nr. 10561/23.11.2021, postate pe www.ambulantaiasi.ro – Achizitii publice – Anunturi/Diverse;
Criterii adjudecare: Se are in vedere, “Pretul cel mai scazut” in conditiile respectarii cerintelor solicitate de catre A.C. privind capacitatea profesionala, autorizarile/certificarile/inregistrarile ofertantului. Se va intocmi propunerea financiara prin – Formularul de oferta va contine valoarea maxima cumulata dintre serviciile de paza si serviciile de monitorizare, in lei fara TVA, insotita ca anexa de centralizatorul financiar, conform detaliilor mentionate prin Fisa de date.
Termen limita primire oferte: 06.12.2021, ora 12.00
Informatii suplimentare: Se are in vedere posibilitatea incheierii unui contract, in limita valabilitatii exercitiului financiar bugetar anual, an 2022 cu posibilitate de prelungire prin act aditional pe o perioada de maxim 4luni, in care vor exista clauze contractuale precise privind respectarea tuturor cerintelor/obligatiilor impuse de autoritatea contractanta si in functie de disponibilitatile bugetare existente pentru acest tip de serviciu.
Ofertantii interesati vor depune oferta in vederea inregistrarii, la secretariatul Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi, in plic inchis, pana la data de 06.12.2021, orele 12.00. Deschiderea si vizualizarea ofertelor depuse se va face de catre comisiei de evaluare numita prin Decizia autoritatii contractante. Ofertele depuse dupa data sau ora limita de depunere, se vor returna in plic inchis.
Documente
Documentatie de atribuire – Servicii de paza si servicii de monitorizare SAJ Iasi