Lucrare privind optimizarea retelei de alimentare cu energie electrica a cladirii administrative de la sediul central SAJ IASI, prin separarea circuitelor de alimentare a instalatiilor de aer conditionat si realizarea conexiunii la generatorul electric, pentru alimentarea de rezerva cu energie electrica a cladirii.
Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi realizeaza un studiu de piata, supus analizei, avand in vedere ca obiectiv posibil, optimizarea retelei de alimentare cu energie electrica a cladirii administrative de la sediul central SAJ IASI, prin separarea circuitelor de alimentare a instalatiilor de aer conditionat si realizarea conexiunii la generatorul electric ;
Cod CPV 45317300-5 Lucrari de instalare electrica de aparate de distributie, necesitate solicitata prin referatul de necesitate aprobat spre initiere.
SAJ IASI -beneficiar al lucrarii, urmareste sa asigure optimizarea retelei de alimentare cu energie electrica a cladirii administrative de la sediul central prin separarea circuitelor de alimentare a instalatiilor electrice de aer conditionat si realizarea conexiunii la generatorul electric pentru alimentarea cu energie electrica in caz de avarii.
Operatorii economici interesati se pot prezenta la sediul autoritatii contractante, respectiv la sediul central al SAJ IASI situat in bld. Primaverii, nr.74 IASI, pentru a putea vizualiza amplasamentul si a efectuarii de masuratori , purtand unele discutii tehnice in prezenta unui reprezentant al SAJ IASI, cu scopul intocmirii unui deviz estimativ.
Informatii suplimentare se pot obtine la numerele de telefon : 0232/208.159 . Vizualizarea amplasamentului se poate face pana in data de 23/11/2021, orele 12.00.
In situatia in care autoritatea contractanta considera oportuna demararea achizitiei, respectiv devizul estimativ prezentat de catre operatorul economic dupa efectuarea de masuratori, acesta va fi supus analizei. Daca in urma analizei devizului se considera, ca acesta indeplineste cerintele autoritatii si propunerea financiara prezentata va fi avantajoasa din punct de vedere al eficientei economice si ca exista disponibilitati financiare, autoritatea contractanta are in vederea demararea lucrarii.
Procesul de finalizare a achizitiei se va desfasura prin intermediul SEAP, atunci ofertantul va fi anuntat in acest sens, ca dupa posibila atribuire, pentru a se intocmi un contract de achizitie publica cu clauze precise, precum si prezentarea altor documente si declaratiile valabile la data inceperii lucrarii specifice acestei achizitii, prin constituirea din partea executantului a unei garantii de buna executie, in conformitate cu respectarea prevederilor legislative in acest sens.
Prezentul anunt nu constituie un angajament ferm de achizitie a acestei lucrari.