Denumire contract :  Lucrari de refacere/ reabilitare instalatii de apa si canalizare  de la   sediul  Substatiei Bivolari, Judetul Iasi.
Data limita de depunere oferta : 11/11/2025; ora 12 ;00
Tip anunt : cumparari directe
Tip contract : lucrari
CPV : 45332000-3 Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare
Valoarea estimata :  4.500 lei

Descriere contract : Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi  – Substatia BIVOLARI intentioneaza sa achizitioneze, prin procesul de achizitie directa, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, lucrari  de  reabilitare/refacere intalatii de apa si canalizare de la  sediul Substatiei Bivolari. Lucrarile de reparatii sunt determinate de degradarea retelei de apa si canalizare ceea ce afecteaza in mod direct conditiile de igiena si confort a personalului care isi desfasoara activitatea in substatie. Executarea acestor lucrari sunt necesare in vederea asigurarii unei infrastructuri tehnice corespunzatoare pentru buna desfasurare a activitatilor curente si viitoare.

Angajamentul legal prin care se angajeaza cheltuielile aferente achizitiei directe va lua forma unui contract de achizitie publica.

Conditii referitoare la contract : Contractul intra in vigoare la data semnarii de catre ambelele parti .

Conditii de participare : Potentialii operatori economici interesati, pentru aceste lucrari de refacere/reabilitare instalatii de apa si canalizare , pot sa vizualizeze amplasamentul/locatia  la Substatia BIVOLARI  in incinta Centrului de Asistenta Medico-Sociala Bivolari, comuna Bivolari  Judetul Iasi pentru efectuarea de masuratori si pentru discutii privind unele detalii/cerinte tehnice, in prezenta unui reprezentant al Serviciului de Ambulanta Judetean Iasi, respectiv Substatia Bivolari, cu scopul efectuarii unei calculatii de prêt, a unui deviz estimativ in vederea analizarii de catre achizitor prin conducerea acesteia daca se poate demara aceasta lucrare. Pentru orice alte detalii tehnice suplimentare pot cere relatii la numarul de telefon 0232/208122. Cei interesati vor depune devizul estimativ/oferta in plic inchis la secretariatul unitatii din bld.Primaverii, nr.74, localitatea Iasi, Judetul Iasi pana cel mai tarziu  in data de 11/11/2025 orele 12,00.

In situatia in care autoritatea contractanta va considera oportuna demararea achizitiei, devizele estimative/ofertele vor fi depuse in plic inchis la secretariatul unitatii de operatori economici dupa efectuarea de masuratori si vor fi supuse analizei si evaluarii. Dupa analiza si evaluare a ofertelor depuse se va instiinta, operatorul economic a carui oferta a fost declarata castigatoare, va posta in catalogul electronic-SICAP- oferta/devizul de lucrari . Se va incheia un contract de lucrari. Ofertantul declarat castigator pana la data semnarii contractului va trebui sa prezinte : certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pa langa Tribunalul Iasi, din care trebuie sa rezulte ca este legal constituit, iar informatiile sa fie reale/actuale la data prezentarii.

Riscurile transmiterii ofertei cad in sarcina operatorului economic. Ofertele  transmise in termenul prevazut si vor avea o valabilitate de 30 de zile de la data transmiterii.

Criterii de atribuire : Criteriul avut in vedere pentru evaluarea ofertelor este ’’Pretul cel mai scazut’’.

Informatii suplimentare :  Eventualele clarificari se pot transmite prin e-mail la adresa dirtehnic@ambulantaiasi.ro.  Persoanele desemnate cu urmarirea indeplinirii obligatiilor contractuale din partea achizitorului sunt :Director Tehnic Ing.Daniel Hritcu; tel. 0745/861414 si Asistent Mosiesei Anca : tel. 0746/978372.

Ofertele depuse la o alta adresa sau dupa data si ora limita nu vor fi luate in considerare.

Aceasta presupune ca ofertantul declarat castigator sa fie inregistrat in Catalogul Electronic din SICAP . Prezentul anunt nu constituie un  angajament de achizitie din partea autoritatii contractante.