ANUNT PUBLICITAR – Nr. 12595 din 02.10.2024
Denumire contract: Lucrari de instalare tamplarie de PVC- perete despartitor cu usa la camera tehnica nr.2, de la sediul central din Bld Primaverii, nr.74, Loc. Iasi.
Data limita de depunere oferta : 07/10/2024; ora 12 ;00
Tip anunt: cumparari directe
Tip contract : lucrari
CPV: 45421100-5 Lucrari de instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe
Valoarea estimata: 5.700 lei
Descriere contract: Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi intentioneaza sa achizitioneze, prin procesul de achizitie directa, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, lucrari de instalare tamplarie de PVC- perete despartitor cu usa la camera tehnica nr.2 de la sediul central din Bld Primaverii,nr.74, Loc.Iasi.
Lucrarile de instalare tamplarie de PVC- perete despartitor cu usa la camera tehnica nr.2 sunt necesare pentru a sepera locul de functionare a echipamentelor de backup care trebuie sa aiba sistem de racire 24/24 de suprafata de lucru a echipei tehnice.
Angajamentul legal prin care se angajeaza cheltuielile aferente achizitiei directe va lua forma unui contract de achizitie publica.
Conditii referitoare la contract: Contractul intra in vigoare la data semnarii de catre ambelele parti .
Conditii de participare : Potentialii operatori economici interesati, pentru aceste lucrari de instalare tamplarie de PVC- perete despartitor cu usa la camera tehnica nr.2 de la sediul central pot sa vizualizeze amplasamentul/locatia la SAJ Iasi din Bld Primeverii, nr.74, Loc.Iasi pentru efectuarea de masuratori si pentru discutii privind unele detalii/cerinte tehnice, in prezenta unui reprezentant al Serviciului de Ambulanta Judetean Iasi, cu scopul efectuarii unei calculatii de prêt, a unui deviz estimativ in vederea analizarii de catre achizitor prin conducerea acesteia daca se poate demara aceasta lucrare. Pentru orice alte detalii tehnice suplimentare se pot cere relatii la numarul de telefon 0232/208122. Cei interesati vor depune devizul estimativ/oferta in plic inchis la secretariatul unitatii din Bld.Primaverii, nr.74, Localitatea Iasi, Judetul Iasi pana cel mai tarziu in data de 07/10/2024 orele 12,00.
In situatia in care autoritatea contractanta va considera oportuna demararea achizitiei, devizele estimative/ofertele depuse in plic inchis la secretariatul unitatii de operatori economici dupa efectuarea de masuratori vor fi supuse analizei si evaluarii. Dupa analiza si evaluare a ofertelor depuse se va instiinta, operatorul economic a carui oferta a fost declarata castigatoare, va posta in catalogul electronic-SICAP- oferta/devizul de lucrari conform numarului de anunt pentru identificare. Se va incheia un contract de lucrari. Ofertantul declarat castigator pana la data semnarii contractului va trebui sa prezinte : certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pa langa Tribunalul Iasi, din care trebuie sa rezulte ca este legal constituit, iar informatiile sa fie reale/actuale la data prezentarii si alte documente .
Riscurile transmiterii ofertei cad in sarcina operatorului economic. Ofertele transmise in termenul prevazut si vor avea o valabilitate de 30 de zile de la data transmiterii.
Criterii de atribuire : Criteriul avut in vedere pentru evaluarea ofertelor este ’’Pretul cel mai scazut ‘’
Informatii suplimentare : Eventualele clarificari se pot transmite prin e-mail la adresa dirtehnic@ambulantaiasi.ro. Persoanele desemnate cu urmarirea indeplinirii obligatiilor contractuale din partea achizitorului sunt :Director Tehnic Ing.Daniel Hritcu; tel. 0745/861414.
Ofertele depuse la o alta adresa sau dupa data si ora limita nu vor fi luate in considerare.
Aceasta presupune ca ofertantul declarat castigator sa fie inregistrat in Catalogul Electronic din SICAP . Prezentul anunt nu constituie un angajament de achizitie din partea autoritatii contractante.